Re: A Rogue Policeman & A Rotweiler; Laugh It Off! (Edited)


  
I was driving down the street in Ikeja - Lagos, having just finished answering a call on my mobile phone, when a Police Officer suddenly jumped in front of the car, opened the passenger door, entered and jammed it. As usual he wanted to collect "something"(bribe) from me...Then suddenly he saw the big black Rothweiler dog- Jackie - at the back seat, with tongue stuck out staring fiercely at him.

POLICEMAN: [shaking] Ah! You carry dog?

ME: [I bone my face - kept a straight face] Yes I'm carrying a Dog. Is that an offense?

POLICEMAN: [feeling uncomfortable] Na where wuna dey come from?

ME: From hospital!


POLICEMAN: [feeling uneasy] Ehen! You dey sick?

ME: No, na the dog sick o !

POLICEMAN: [Looks slightly back] Why the dog come dey shake im head like dat?

ME: Oh! Like that? If the dog wan bite person na so e dey shake head o.

POLICEMAN: And the dog know you ?

ME: Yes now, no be me get am? Na which kind question be dat?
POLICEMAN: [sweating] This your door, na  how you dey open am?

ME: Open it how? Abi u no know as you take enter.

POLICEMAN: Oga, Abeg.! Na since I notice the dog I don dey try open am. (The dog was now getting impatient and gave a small grunt, its tongue almost touching the policeman's left ear)

POLICEMAN: (now sliding forward slowly on the seat, visibly sweating and speaking quietly now) Eh I don commit today o. Ehen Oga your majesty, make I drop abeg. Joor (I beg) I take the name of Chineke God beg you, please …Talk to this ya dog now. Yeh.... wetin he dey do now? I no fit to turn lookam. I beg talk to am.

ME: I don't like the way he dey look u o. Make I slow down. Don't rush o or else....be quiet. (GrrrrrrrRrr)

POLICEMAN: Yepa. (Howling in Yoruba)!!..mo gbe. Joor I dey go now. Abeg tell am to cool temper oh

ME: Oya now, open the door slowly.

The olopa (cop) suddenly zoomed out and slammed d door. The last thing I heard from the policeman?....." ee no go better for you and your dog. Foolish man dey waka with stupid dog.

0 comments:

Post a Comment

 
College & Education © 2012 | Designed by